twingly statistik

Saturday, November 12, 2016

Barbamamma och Patrik i Svampbob fyrkant.

Okej jag hade tråkigt.
Så jag tvingade Fredrik att göra ett sånt där test där man svarar på frågor om
varandra. Vanligtvis brukar jag inte hålla på med sånt.
För jag tycker det är ganska tråkigt.
Men i alla fall.

1.Vad brukar jag alltid säga till dig?
F: Du brukar säga att det är så jävla stökigt här hemma.
A: Du frågar mig ca 3 gånger om dagen hur jag jobbar imorgon.

2.Vad gör mig lycklig?
F: Barnen. 
A: Hockey.

3.Vad gör mig irriterad?
A: När ditt snus är slut.
F: När jag kollar hockey på TV.

4.Hur får jag dig att skratta?
F: När jag städar huset.
A: När jag imiterar dig när du kör bil.

5.Hur var jag som barn?
F: Skötsam tror jag.
A: Du hade säkert hockeyfrilla...

6.Vad är min favoritsysselsättning?
F: Se nya filmer.
A: Lätt, det är Hockey.

7.Vad är jag jättebra på?
F: Du är bra på att blogga. 
A: Ditt jobb, alltså hockey...igen.

8.Vad är jag inte så bra på?
F: Göra en sak i taget.
A: Städa och tvätta.

9.Vad jobbar jag med?
F: Sjuksköterska.
A: Tränare för Luleå Hockeys damlag.

10.Om jag var en seriefigur, vem skulle jag vara?
 F: Barbamamma.
A: Patrik i svampbob fyrkant.

11.Vad gör vi tillsammans?
F: Sover på soffan.
A: Sover på soffan.

12.Vad är olikt mellan oss?
F: Hockeyintresset.
A: Hockeyintresset.

13.Vilket är mitt favoritställe att gå/åka till?
F: Mallis.
A: Coop Arena.

14.Vad är din största last ?
F: Godis.
A: Chips..och hockey.

15. Vilket frikort har din partner?
A: Jessica SImpson.
F: Joel Kinnaman.


Vill bara poängtera att svaren kanske inte alltid stämmer helt.
Ta till exempel fråga 10, där har han ju svarat helt fel om ni frågar mig.
Finns ju ingen som helst likhet. 
Men ok han tycker tydligen så. 
Var tydligen det första han tänkte på ?!
Behöver jag säga att det inte blir nå ligga.

Man undrar ändå lite vad som hände.
Han ville ha Jessica Simpson. 
Men fick istället en barbamamma.
Som gillar att äta godis.
Och sova på soffan. 

Och jag kan faktiskt inte låta bli att tycka lite synd om honom. 
Men bara lite.
För å andra sidan så fick jag Patrick i svampbob fyrkant istället för Joel Kinnaman.
Så. Egentligen kan man säga att det jämnar ut sig.

Och på fråga 11 och12 har vi i alla fall något gemensamt..
Eller det beror lite på hur man ser det. 
Jag försöker i alla fall tänka positivt.

Och eftersom jag tänker så himla positivt nu tänker jag inte 
kommentera att ordet hockey kom upp alldeles för många gånger.
Nio gånger om man ska vara exakt. 
Nio gånger för mycket alltså. 
Men eftersom jag inte ska vara negativ nu så är jag beredd att ändra mig.
Så vi kan säga att det kom upp åtta gånger för mycket istället.

Godnatt.


Barbamamma åker hiss.


Jag tror han kollar sport...

No comments:

Post a Comment