twingly statistik

Saturday, May 21, 2016

Dåliga vanor

Måste erkänna en grej.
Ingen stor grej. Och egentligen inte så värst viktigt. 

Men ändå.

Det har råkat bli så att när jag jobbar kväll så avslutar jag mitt skift med att köra förbi driven på 
McDonald´s. Har blivit lite av en vana kan man säga. 
Liten cheese, chilli cheese och Mcflurry daim. Alltid.

Till mitt försvar måste jag nu meddela att när man börjar jobba 13.00 så äter man en sen frukost och hinner oftast inte med lunch innan man kliver på skiftet. Och då blir ju middagen man äter på jobbet lunchen. Och maten jag beställer på hemvägen blir liksom en sen middag. Logiskt.

Nu råkar det också vara så att personalstyrkan på McDonald´s här i Luleå inte verkar vara jättestor.
I alla fall inte enligt mina beräkningar.
Faktiskt är det så att ganska ofta sitter det samma personer i luckan.

Inte för att jag bryr mig så värst mycket. 

Men ändå. 

Kl. 22.22
Kolla nu kommer hon i den blå skodan igen. Kan hon inte laga mat eller?

Brukar försöka ha lite olika frisyrer eller mössa.
Har till och med hänt att jag av en slump råkat ha mina terminalglasögon på.
Inte för att personalen på mcd bryr sig så värst.

Men ändå.




Hello it´s me again




No comments:

Post a Comment