twingly statistik

Thursday, February 18, 2016

Lite yoga kanske...

Som jag skrivit tidigare försöker jag komma igång med nån slags träning, och man får ju prova lite olika  innan man hittar sin grej tänker jag. Har ju testat styrketräning en halv gång. Hemma. Och det gick ju ganska bra. Man får ju börja lite lättsamt.

Träningsvärk fick jag i alla fall nå g.. f-bannat. Så nåt rätt gjorde jag.

Och nu har jag köpt en bok. För inspiration.

Man vill vara som hon i boken, vilken fantastisk kvinna. Saker hon gör med sin kropp. Imponerande.
Tänk å kunna yoga runt på gräsmattan i sommar å imponera på grannarna, lägga upp bilder på instagram i nån avancerad yoga position som balanserande katten eller kissande hunden å allt va de nu heter. Hade vart nåt.

Men någonstans långt inne förstår jag nog ändå att det är lite för tight tidsram. Hinner inte det till sommaren. Tyvärr. Blir ingen show på gräsmattan i år.




Men man kan ju yoga lite varje dag, till exempel som idag när jag jobbar eftermiddag då kan man yoga lite innan jobbet.


Marjaysana

Delfinen

Ananda Balasana



Eller så kan man sitta i soffan och äta rostade mackor med nutella.

Alla dessa svåra val.

No comments:

Post a Comment