twingly statistik

Sunday, January 24, 2016

Uppdatering sen sist.

Bäbis är nu 2 år. Freja. Världens bästa bäbis.
Vilken tur vi hade som fick denna underbara unge.



Japp det blev rekord på vågen denna graviditet, kämpar fortfarande med att gå ner..eller nu ljög jag...kämpar inte så mkt fysiskt..mer psykiskt men det verkar inte fungera.

Har slutat rida. Så blev det. Kanske börjar igen nån gång när tiden räcker till, nångång lagom till pension kanske.



 Skolan är klar.  Jag är färdig sjuksköterska och har jobbat ett år på akutvårdsavdelningen. Jag ÄLSKAR mitt jobb, men det var med skräckblandad förtjusning jag gick till jobbet de första månaderna..eller ja mest skräck... Det går bättre nu. Tur man har underbara arbetskamrater som stöttar.




Min 2 andra barn växer...Julia 14 år har nu växt om sin mor. Håret ändrar färg titt som tätt, rött och sen blått och sen rött igen.  Högst upp på önskelistan står det ingen häst  längre(tyvärr) utan piercing och tatueringar. 

Det. kan. du. fetglömma. älskling. 

Men fin är hon, vackerbarnet mitt.



Agnes är  nu 8 år (snart 9) och en bestämd dam. Spelar hockey (Fredrik fick ju ingen pöjk så nu lägger han allt sitt hopp till att nån av tjejerna ska bli hockeyproffs). Brukar fråga hur det går på träningarna, tydligen är Agnes bra på att åka baklänges.





Nu dax å lägga barn. Natti natti.

No comments:

Post a Comment